ببینید | زنده ماندن معجزه‌آسای خبرنگار العالم از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به الزوایده

از صبح امروز حملات شدید اشغالگران به چندین منطقه در استان دیرالبلح از جمله منطقه الزوایده ۸ شهید بر جای گذاشت که بیشتر آن‌ها زن و کودک بودند.
کد خبر: ۱۴۶۵۱۶۵

ببینید | زنده ماندن معجزه‌آسای خبرنگار العالم از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به الزوایده

به گزارش جام جم آنلاین از العالم، محمد البلبیسی خبرنگار العالم در دیرالبلح در گفت‌وگوی زنده گزارش داد که حمله صبح امروز به خانه‌ای متعلق به خانواده طهراوی منجر به شهادت سه شهروند فلسطینی شد و جستجوی مفقودین در زیر آوار این خانه همچنان ادامه دارد.

تعداد بازدید : 34

البلبیسی توضیح داد که شدیدترین حمله امروز، خانه ابورکاب در منطقه الزوایده را هدف قرار داد.

وی افزود: «وقتی این خانه هدف قرار گرفت من و خانواده‌ام در کنار آن بودیم و نه تنها به عنوان خبرنگار بلکه به عنوان شاهد عینی این گزارش را ارسال می‌کنم. ابتدا در چند قدمی ما انفجار رخ داد و صدایی مهیب شنیدیم. تنها چند لحظه فریاد کمک‌خواستن افرادی که ساختمان بر سر آن‌ها فروریخت را شنیدیم، اما بلافاصله صدا‌ها قطع شد و همگی به شهادت رسیدند. ما تنها توانستیم پیکر ۸ شهید را از زیر آوار بیرون آوریم که بیشتر آن‌ها زن و کودک بودند. پیکر مفقودان حادثه همچنان زیر آوار است.»

خبرنگار العالم که به طور معجزه‌آسا از این حمله جان سالم به در برده است، خاطرنشان کرد: منطقه مرکزی پیوسته هدف حملات رژیم صهیونیستی است و بیشترین بمباران در مناطق بریج، دیرالبلح، الزوایده و النصیرات صورت گرفت.

وی در پایان گفت که ارتش اشغالگر حملات توپخانه‌ای خود را به مناطق شمالی اردوگاه النصیرات از جمله مناطق الزهراء و المغراقه تشدید کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها